PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ? › Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
  • Data: 2005-10-02 22:38:42
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    Od: "Zull" <z...@l...wsinf.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiekszosc polskich dyplomow jest na wyspach uznawana.

    Eeeeeee.... A skąd masz te informacje ??? Oprócz SGH,KUL, i UJ to z tego co
    wiem, to polski DR to poniżej angielskiego Master of sicience.

    Masz jakieś wiarygodne źródło, na którym się opierasz ???

    > By znalezc godziwa prace i myslec o posiadaniu doswiadczenia, trzeba miec
    > "relevant 3rd level education".

    I znów pytanie o źródło, przygotowuje się do "wyfrunięcia", przeglądam
    oferty i w 99% z nich widnieje
    "xxx years of experience in yyy technology", ani słowa o education. Moje
    źródła to 3 portale pośrednictwa pracy dla informatyków.

    w www.monster.co.uk ,www.cwjobs.co.uk a przedewszystkim
    http://www.theitjobsboard.com/
    tylko błagam nie mów mi o "domyślności" tego punktu w wymaganiach