PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ? › Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
  • Data: 2005-10-07 09:45:33
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    Od: "qwe qwew" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziekuje wszytkim za tak duzo odpowiedzi :)
    wciaz jednak zastanawiamy sie gdzie pojechac, kusi na anglia ( ze wzgledu na
    latwiejszy transport) jednak nie wiem jak bedzie wygladala nasza placa
    minimalna - mam po 20 lat (rocznik 85 i 84) wiec stawka wynosi chyba 3,85 L.
    a nie 5.85. Czy wiek ma rzeczywisty wplyw na zarobki ?

    czy polecacie wyjazd do szkocji albo wali ? jakie sa wasze opinie o takich
    miastach jak liverpool czy edynburg, co polecacie ?
    czy do angli na 2 osoby 500/L wystarczy na start ? gdy ostatnio bylismy na
    cyprze mielismy 1000L cyp i bylo ok

    prosze o dalsze opinie