PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron" › Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <4c582735$0$2596$65785112@news.neostrada.pl> <i399ag$2gr$1@news.onet.pl>
    <4c583bd5$0$17082$65785112@news.neostrada.pl> <i39pqr$h4c$1@news.onet.pl>
    <4c58738f$0$17096$65785112@news.neostrada.pl> <i39t5g$s45$1@news.onet.pl>
    <4c58a4d8$0$19177$65785112@news.neostrada.pl> <i3b6u8$ktj$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Date: Wed, 4 Aug 2010 16:21:09 +0200

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:i3b6u8$ktj$1@news.onet.pl...
    > "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > A nie wziąłeś pod uwagę, że może tylko Tobie się wydaje, że ktoś tam
    jest
    > burakiem? Bo przykładasz wszystko do swojej miary, bo nie masz innego
    > punktu odniesienia? Że inni mogą mieć na ten temat zgoła odmienne
    wnioski?

    heh, buractwo jest oczywiście w pewnym zakresie subiektywne i oczywiście
    wierzę w to, że burak swojego buractwa nie dostrzega ("ma zgoła odmienne
    wnioski"), jednak pozostanę przy zdaniu, że w znacznej większości
    przypadków jest to cecha zauważalna gołym okiem przez każdego normalnego
    obserwatora.

    > Właśnie o to chodzi, że nie mniejsza. To tylko Tobie się "coś" wydaje.
    > Oczywiście masz pełne prawo do swoich wniosków, ale to tylko Twoje,
    > niepoparte żadnym osobistym doświadczeniem, wnioski. I wybacz, ale za
    owo
    > doświadczenie nie uważam rozmów ze znajomymi [1].

    czytających proszę o zapamiętanie powyższego fragmentu, przyda się na
    później

    > Za to pracownicy nadużywają określeń "szef-chuj", "byznesmenik w białych
    > skarpetach", "wyzyskiwacz" czy innych, nie mniej wyszukanych.
    > I czego to wszystko miałoby dowodzić?

    Jacy pracownicy? Rozumiem, że Twoi, bo skoro uważasz (patrz [1]), że liczą
    się tylko osobiste doświadczenia, to nie wsadzasz tu tekstów usłyszanych
    od znajomych...
    A czemu Cię tak nazywają - to niestety nie do mnie pytanie. Może mają
    trochę racji?Ja np. tak na swojego szefa nie mówię.

    > Nie, to jest pytanie.

    Do mnie? Czytałeś uważnie? Przecież nawet w tym, co cytujesz niżej jest
    napisane, że nie jestem wyznawcą poprawności politycznej.
    Poza tym Twoja reakcja to klasyczne "a u was biją murzynów".

    > Skrytykowałeś w jakiś sposób np. mnie, nie znając (i prawdopodobnie nie
    > chcąc poznać, bo przecież Ty i tak wiesz ;-) powodów, dla których mogłem
    > użyć takiego, a nie innego określenia. Dla Ciebie to jedynie "smaczek
    > oddający ducha i wywołujący uśmieszek". Tylko dlatego, że TOBIE się coś
    tam
    > wydaje?

    tak wiem, jestem nikim, podłym robakiem, jak śmiałem wypowiadać się o
    sprawach majestatu SZEFIE :) To się więcej nie powtórzy :)

    BTW, to Tobie się "coś tam" wydaje.

    > No więc jakie to teksty? Tylko ten o wywalaniu na pysk?

    U, człowieku, wyobraźni by Ci nie starczyło. Leciały takie epitety i
    konstrukcje myślowe, że głowa mała. Ciekawostka, było też coś o zdrajcach
    i niewdzięcznikach :) Znasz tę mentalność zapewne. To Ty się żaliłeś,
    OIDP, jak Ci ciężko, prawda?

    > Koniecznie się nimi podziel. Ja też chciałbym się trochę pośmiać :)

    Wejrzyj w siebie :)

    > Nie, właśnie nie wiem, dlatego pytam. Można się zapędzić w wiele miejsc
    > sytuacji, więc chciałbym wiedzieć, co dokładnie miałeś na myśli.
    > A jeśli Tobie na myśl przychodzi tylko i wyłącznie oszustwo, to świadczy
    > raczej o Tobie, a nie o mnie, niestety.

    > Wszystkich i zawsze? To bardzo szlachetne. I równie mało wiarygodne.

    Oczywiście że miałem na myśli wszelkie działania nie fair, nie było to
    chyba trudne do wydedukowania. Twoją odpowiedzią jest jak widzę podważanie
    mojej wiarygodności, uznam więc, że trafiłem, może nie w dziesiątkę, ale w
    dobre 8 :)

    Ciebie).

> [...]
    ślepcem
    > krytykującym obraz.
    > W dodatku z dość rozgoryczonym ślepcem, który jednak mimo to dzielnie
    > twierdzi, że wszystko jest OK ;-)
    > Takie są moje przemyślenia po tej dyskusji. Ty jak najbardziej pozostań
    > przy swoich, że podobnie, jak wielu Twoich znajomych, jestem
    prawdopodobnie
    > zwykłym burakiem, chamem, prostakiem, oszustem, złodziejem i co tam
    jeszcze
    > zaobserwowałeś w swoim życiu. Każdy ma prawo do swoich wniosków.

    Urocze :) Szczególnie to wyjście do rozgoryczenia i tego, że nic a nic nie
    wiem o Tobie, jakby w ogóle o tym była ta dyskusja :) A, no i nic nie wiem
    o DG. Faktycznie jest to gadanie do obrazu.

    > a prywatny blog, to po prostu blog, tyle, że prywatny

    no nie załapałeś, nie szkodzi.

    EOT

    e.