PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasnosc intelektualna firmy › Re: wlasnosc intelektualna firmy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wlasnosc intelektualna firmy
    Date: Fri, 10 Sep 2010 22:24:16 +0200

    W wiadomości news:i6e350$10qp$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Trudno tutaj nie upraszczać. To tylko forum usenetowe.
    Ale mozna być jakośtam precyzyjnym.

    > Prywatnym? Jeśli wysłał i opłacił mu szkolenie, to już nie prywatnym.
    Jeśli szkolenie poza godzinami pracy to w godzinach ponadwymiarowych.
    Te zaś są dość dokładnie opisane w KP.

    > W zaprzyjaźnionej firmie, która serwisuje i sprzedaje, powiedzmy, maszyny
    > budowlane, pracownicy-serwisanci odbywają co pewien czas szkolenia,
    > finansowane przez dostawców i producentów tego sprzętu, fundowane
    > pracodawcy. Z firmy wyjeżdża na szkolenie najbystrzejszy mechanik i po
    > powrocie przekazuje wiedzę pozostałym trzem, o ile to konieczne.
    Tyle teoria ilegenda.
    Teraz czas na podstawy formalne.

    > Z tym się zgadzam. Należy mieć wszystko na piśmie.
    > Im więcej na papierze, tym mniej wątpliwości.
    Szczególnie przy biegunce... :))))

    > Podpowiem: "Cymbalistów było wielu, ale żaden nie mógł zagrać przy
    > Jankielu..." Teraz jaśniej? ;-)
    Na pochyłe drzewo i Salomon nie naleje.

    > To zwykła ludzka życzliwość (która także ma pewne granice).
    No i co?

    > Pewnie, że powiesz
    Tak ci się tylko zdaje.

    > I skąd jesteś taki znowu pewien, że gnojek za połowę stawki?
    Nieistotne.
    Nie szkolę za darmo.
    Moja wiedza jest droga. Do kupowania nie zmuszam.

    > Dzisiejsza młodzież ambitna jest, jeśli o oczekiwania chodzi.
    Ja raczej widzę, że to głównie włazidupy, konformiści, oportuniści i
    dziadostwo o charaterach sługusów.
    Za robotę, kasę i awans zrobią wszystko. Zero honoru, szacunku do siebie i
    godności. Zwykłe człekokształtne szmaty, zdolne do każdej podłości. Nawet
    nie czują gnidami, choć nimi są.

    --
    Jotte