PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasnosc intelektualna firmy › Re: wlasnosc intelektualna firmy
  • Data: 2010-09-10 21:15:46
    Temat: Re: wlasnosc intelektualna firmy
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6e453$85b$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale mozna być jakośtam precyzyjnym.

    Trudno być precyzyjnym w piątkowy wieczór, po spożyciu... i to nie bardziej
    precyzyjnym od przytoczonego artykułu, z którego wynika, że pracodawca źle to
    rozegrał z pracownikiem, i ma problem.

    > No i co?

    I to, że nie należy jej nadużywać.

    > Tak ci się tylko zdaje.

    Nigdy nie zdarzyło ci się pomóc koledze, czegoś nauczyć, ot tak po prostu,
    bezinteresownie?
    Pomijając wzajemne sympatie, antypatie...

    > Nie szkolę za darmo.
    > Moja wiedza jest droga. Do kupowania nie zmuszam.

    Nie wątpię. ;)

    > Ja raczej widzę, że to głównie włazidupy, konformiści, oportuniści i
    > dziadostwo o charaterach sługusów.
    > Za robotę, kasę i awans zrobią wszystko. Zero honoru, szacunku do siebie
    > i godności. Zwykłe człekokształtne szmaty, zdolne do każdej podłości.
    > Nawet nie czują gnidami, choć nimi są.

    Wielu na pewno takich jest, o czym miałem okazję przekonac się osobiście, ale
    można spotkać również całkiem przyzwoitych ludzi.

    j.