eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasnosc intelektualna firmyRe: wlasnosc intelektualna firmy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: "jcm" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wlasnosc intelektualna firmy
    Date: Fri, 10 Sep 2010 15:34:48 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 28
    Message-ID: <i6dc9d$6jk$1@news.mm.pl>
    References: <i6d92c$a06$1@inews.gazeta.pl> <d...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-229-84-68.szczecin.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1284125805 6772 89.229.84.68 (10 Sep 2010 13:36:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Sep 2010 13:36:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:237091
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dq7vkv2kwe28.dlg@wazzenon.pl...

    >> Wiele razy widzialem jak to robil i mialem wrazenie, ze majac w reku
    >> zwykla procedure krok po kroku bede mogl takowe bledy sam naprawic.
    > "Widziałem kiedyś operację kardiochirurgiczną. Miałem wrażenie, że chirurg
    > wykonywał zwykłą procedurę krok po kroku i że będę mógł sam taką
    > przeprowadzić."
    > Przepraszam za drugiego posta, ale poglądy zacytowane w tym artykule
    > doprowadzają mnie do skrajnej irytacji.

    Wykonanie względnie prostej czynności, jaką tutaj jest korekta paragonu, to nie
    operacja na otwartym sercu. Chirurg studiował wiele lat. Porównanie nietrafione.

    Właścicielowi po prostu NIE CHCIAŁO SIĘ nauczyć. :-)

    A od czego jest obsługa techniczna programu księgowego (zakładam, że mają
    wykupioną licencję z supportem i tel. do obsługi technicznej)?

    Wiem! Za usługi informatyka z zewnątrz musiałby zapłacić więcej.

    Skoro wystarczy wykonanie telefonu do firmy informatycznej i przećwiczenie
    procedury, niech zaciśnie zęby i nauczy się sam. I problem będzie miał z głowy.


    j.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1