PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Wed, 13 Feb 2008 09:06:27 +0100

    Piotrek pisze:

    > hmmm a co to takiego niekompatybilnego tam jest czego niemoze ustawic
    > srednio rozgarniety admin ustawic zeby bylo OK?
    > bo ja w firmie pamietam jedna zmiane w dziale finansowym z offica 2000 na
    > 2003 po tym jak sporawe excele z hiperlaczami zaczynaly szalec na office
    > 2003.
    > do dzisiaj w firmie sa officy 2000,2003 i pojawiaja sie powoli 2007 w
    > firmach ktore nie maja MOLPa z mozliwoscia instalowania wersji w dol.
    > szczegolnie MOLP jest istotny bo dzieki temu jeszcze dlugo bedzie mozna
    > kupowac nowego offica(2007 jest obecnie w sprzedazy) z mozliowscia
> [...]

    Chodzi o dokumenty worda. Arkusz kalkulacyjny potrzebny jest nielicznym
    do pracy. Niektórzy zapominają, by zapisać dokument w niższym
    standardzie, zapisują w aktualnym, a później jest problem z odtworzeniem
    tego na komputerze gdzie jest wersja starsza office'a. Łatwiej jest
    ujednolicić oprogramowanie darmowe, a tym którzy potrzebują kupować
    najnowszy soft niż na wszystkich komputerach kombinować z różnymi
    wersjami office'a. Dokumenty edycyjne krążą po firmie w formacie open
    office, a nieedycyjne w pdf-ie - podpisanym wewnetrznym podpisem
    elektronicznym.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl