eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Tue, 5 Feb 2008 21:01:45 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <foafmr$l4q$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fo99bn$k2n$1@nemesis.news.tpi.pl> <fo9bg5$qa4$1@opal.icpnet.pl>
    <foa9fc$613$1@nemesis.news.tpi.pl> <foad2r$2500$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: afd60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1202242075 21658 83.16.133.60 (5 Feb 2008 20:07:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Feb 2008 20:07:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:217840
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Tylko jest taki problem, ze ta osoba (nie ważne czy to sekretarka czy
    >> prezes) nie może pracować bez czytnika pdf. Ciekawe w jakiś sposób
    >> przeczyta nową ustawę? Tak na stronie jest w pdfie. Zauważ, że nawet na
    >> stronie http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html masz po lewej stronie
    >> adnotację o AAR. Może taka osoba będzie chciała ściągnąć instrukcję do
    >> Płatnika? Ma w pdfie (dodatkowo interaktywne szkolenie w chyba flashu).
    >> Może będzie chciała ściągnąć dokument z US? Co ma? Tak pdfa.
    >
    > Mam w głowie pewien obraz "zwykłej sekretarki" z kilku firm, w których
    > pracowałem i wszędzie było to samo: czyjaś córka/żona, dla której pdf to
    > czarna magia, której szczytem możliwości umysłowych jest napisanie kilku
    > stron w Wordzie i której najczęstszą reakcją na zawieszenie się Windows,
    > czy coś podobnego, jest "Ojej, panie Patryku, komputer mi się zepsuł".

    Cóż mam inne doświadczenia - panie w sekretariatach nie miały z tym
    problemów, ba nawet wiedziały jak toner wymienić, jak dokument zeskanować...
    jakiś raj po prostu.


    > Jakoś trudno mi ten obraz połączyć z czytaniem ustaw, czy instrukcji do
    > czegokolwiek. A tak się składa, że w prawie każdej z tych firm, te właśnie
    > osoby zajmowały się odbieraniem korespondencji. I w przypadku co najmniej
    > jednej firmy wiem, że wszystkie listy z załącznikami pdf były kasowane,
    > gdyż odbierająca je osoba uznała, że skoro tego się nie da otworzyć, to
    > pewnie jakiś wirus, albo inny śmieć.

    A Pan Patryk nie mógł zainstalować AAR? Jak by szef zobaczył coś takiego to
    osoba zajmująca się sprzętem&softem dostał by po łapach...

    B.Z.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1