PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop, kontakt z pracownikiem › Re: urlop, kontakt z pracownikiem
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop, kontakt z pracownikiem
    Date: Wed, 29 Mar 2006 18:07:15 +0200

    > To już zmartwienie pracodawcy.

    Jasne ...... ale można "ściagnąć" pracownika z urlopu ::))))) a otto
    chodziło :)

    > To znaczy czego?
    > Bajdurzysz, waść.

    W końcu to duskusje o pracy :))))))))))))))
    Ja stawiam zawsze, lub staram sie postawić w jakiejś skrajnej sytuacji ..
    czarnej lub białej ... a życie i tak postawi mnie w odcieniu szarości :))))

    > I to będzie nieskuteczne jeśli pracownik nie zechce być niepokojony
    > podczas
    > urlopu.

    > To już zapewne zrobił, na podstawie artykułu, który przywołałem.

    > Nie dramatyzuj. W takiej sytuacji tak ważny pracownik raczej nie dostanie
    > urlopu. A jeśli skorzysta ze swoich praw i sam sobie weźmie to cóż -
    > trudno,
    > działalność gospodarcza wiąże się z ryzykiem. Zdarzyć się może także
    > choroba
    > czy inne wypadki losowe. Jest wiele spraw ważniejszych niż potrzeby czy
> [...]

    Jotte .... Ty kurna nie przeżyłeś/aś kryzysu rosyjskiego, kiedy to z dnia
    na dzień waliły się polskie firmy związane z rosyjskim rynkiem zbytu ... i
    to jest np sytuacja, kiedy nagle potrzebuję pracownika ..... :))
    Jest wiele innych .. to wszystko jest uznaniowe i podlegalące skrajnie
    sądowi :)))

    > Ale zasadniczo - nie o tym dyskutujemy, przeczytaj pytanie autora wątku.

    To ja już odpowiedziałem, że ma prawo wsadzić mi pracodawca do plecaka swoją
    komórkę i wysłać na urlop :)))))

    pozdrawiam
    fart