PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie a ubezpieczenie › Re: umowa zlecenie a ubezpieczenie
  • Data: 2012-04-20 13:13:59
    Temat: Re: umowa zlecenie a ubezpieczenie
    Od: MarKust71 <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

    Mówiąc krótko różnimy się postawą. Ja to tępię i mam efekty, a Ty się
    poddajesz i utwierdzasz nieuków w przekonaniu, że są nieomylni i mają
    władzę. Zdarzyło mi się kilka razy lekarza odwiedzić w ciągu ostatnich
    miesięcy i pomimo oporów można takie osoby przekonać, że to one mają mi
    udowodnić, że nie jestem ubezpieczony, a nie na odwrót. Zawsze mają
    prawo, kiedy NFZ odmówi im zapłaty świadczenia, wystawić mi rachunek.
    Jak do tej pory ani razu się to nie zdarzyło.

    Przykro mi, że cierpisz z powodu mojego "czytnika". Skorzystałem z
    jakiegoś google'owego wynalazku i nie przyglądałem się konfiguracji.
    Teraz poleci inaczej. Może lepiej.

    Marek