PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 20:51:15
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Matrix" <m...@x...com> napisał w wiadomości
    news:dios6k$b10$1@dami.com.pl...
    Sebastian Rusek napisał(a):

    > a malbym byc szczesliwy ze mimo usilnych staran dostaje tylko kopa w tylek
    > na dowidzenia podczas szukania pracy ?

    Czy wystepujesz z pozycji petenta, czy partnera rozmawiajacego o wzajemnych
    zyskach?
    Wiem, ze niezaleznie od sytuacji na lokalnym rynku pracy ci, ktorzy
    przychodza z nastawieniem "zebraczym", sa skreslani w pierwszej kolejnosci.
    A ci, po ktorych widac, ze nie rozumieja, na czym polega biznes, w drugiej.

    I.