PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawdaRe: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-15 05:57:50
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Matrix" <m...@x...com> napisał w wiadomości
    news:diotjd$bfk$3@dami.com.pl...
    Sebastian Rusek napisał(a):

    >przegladalem oferty pracy we wszystkich znanych mi miejscach i
    wyslalem pare cv

    Na poczatku lat dziewiecdziesiatych zaczeły podupadac zaklady zbrojeniowe w
    jeszcze/bylym ZSRR bo zaczeto powoli liczyc pieniadze a nie bylo co do
    roboty.
    Dyrektor jednego z takich zakladow na pytanie dziennikarza jak sobie radza w
    nowej rzeczywistosci i czy zabiegaja sami o zlecenia dla firmy,
    odpowiedzial:
    "Oczywiście! Co miesiac jezdze do ministerstwa i pytam, czy dla mnie czegos
    nie maja."

    vertret