PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiad. pracy czy jest obowiazek poleconymRe: swiad. pracy czy jest obowiazek poleconym
  • Data: 2004-02-28 21:52:09
    Temat: Re: swiad. pracy czy jest obowiazek poleconym
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-02-28 22:39, osoba przedstawiająca się jako "Stefan" napisała co
    następuje:

    > czesc
    > 1. moj byly pracodawca uparl sie kaze mi przyjsc i odebrac osobiscie
    > swiadectwo pracy, wolno mu tak czy ma obowiazek wyslac poleconym - ja nie
    > chce skur........... ogladac i wolalbym zeby wyslal!!!
    > 2 umowe mialem do 31.12 ale pracowalem do konca stycznia i za styczen tez
    > dostalem wynagrodzenie. Nie mam wiec umowy na styczen (na wycigu bankowym
    > jest napisane wynagrodzenie za styczen), czy ma obowiazek sporzadzic
    > dodatkowo umowe na styczen?
    > 3 pracodawca stwierdzil kategorycznie ze ekwiwalent za niewykorzystany urlop
> [...]

    Sąd Pracy

    1. nie wydał świadectwa. miał obowiązek ostatniego dnia
    2. zatrudnianie na czarno
    3. ekwiwalent się należy

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /