PracaGrupypl.praca.szukanastudent szuka pracy na wakacje!!!!Re: student szuka pracy na wakacje!!!!
  • Data: 2002-06-18 16:40:58
    Temat: Re: student szuka pracy na wakacje!!!!
    Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukasz wrote:
    > jestem studentem 1 roku znaczu juz 2 !!!
    > studiuje inforamatyke we wroclawiu!!
    > dorba znajomosc
    > pakietu worda
    > autocada
    > znajomosc budowy komputerea
    > podejme prace na wakacje!!!!!!

    Nigdy nie zatrudniłbym kogoś takiego.
    Po 1 roku informatyki umiesz "obsługiwać"
    tylko worda? To chyba jakieś nieporozumienie.
    Budowę komputera zna każdy dzieciak w podstawówce.
    Poza tym te wykrzykniki, literówki i brak
    interpunkcji - nie mówiąc już o budowie zdań
    - działają tylko na Twoją niekorzyść.

    --
    _i====i szlachta i====i_