PracaGrupypl.praca.szukanastudent szuka pracy na wakacje!!!!Re: student szuka pracy na wakacje!!!!
  • Data: 2002-06-20 08:56:06
    Temat: Re: student szuka pracy na wakacje!!!!
    Od: "Mikołaj Staszek" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AdamSZ" <s...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aepld6$mg0$1@news.tpi.pl...

    > Dlatego ująłem te słowa w cudzysłów. Nie wystarczyło?
    > To nastepnym razem dodam ";)".

    aha..., nie wyczułem dokładnie co ten cudzysłów ma oznaczać :-)

    > Czysto subiektywna opinia miała na celu zwrócenie uwagi
    > temu panu na typową reakcję na tego typu ogłoszenie.

    hmm... no tak... chociaż zawsze lepiej napisać coś takiego niż nic nie
    pisać... może jakiś parocdawca potrzebuje kogoś takiego (wątpliwe)

    > No tak, ale AutoCAD nie ma nic wspólnego z wykształceniem
    > stricte informatycznym.

    racja..., jednak jeśli rozpatrywać odzielnie "studiowanie informatyki" ,
    "znajomość Worda" i "Znajomość AutoCAD-a" to jest tu jakiś sens...

    > Po pierwsze: złudne to nadzieje.
    > Po drugie: też mam taką nadzieję, ale świadom jestem pierwszego.
    >
    > Jestem studentem 4-tego roku informatyki AGH i ten ogłaszający
    > się pan wg mnie albo nie studiuje informatyki albo jest
    > na studiach "okołoinformatycznych" nie mających z normalną
    > nauką za wiele wspólnego.

    możliwe... jest dużo szkół które reklamuja swoje kierunki informatyczne...
    absolwenci tych kierunków nazywaja siebie szumnie informatykami... tak
    naprawdę nie wiele wiedząc o "przedmiocie" swoich studiów...
    teraz ja użyłem cudzysłowu :-)

    pozdrawiam

    Mikołaj