PracaGrupypl.praca.szukanastudent szuka pracy na wakacje!!!!Re: student szuka pracy na wakacje!!!!
  • Data: 2002-06-19 10:13:51
    Temat: Re: student szuka pracy na wakacje!!!!
    Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Staszek wrote:

    > na informatyce nie ucza obslugi programów Panie geniuszu od
    > zatrudnienia...

    Dlatego ująłem te słowa w cudzysłów. Nie wystarczyło?
    To nastepnym razem dodam ";)".

    Czysto subiektywna opinia miała na celu zwrócenie uwagi
    temu panu na typową reakcję na tego typu ogłoszenie.

    > a jesli ktos naprawde zna AUTOCAD-a to juz nie jest
    > kims przecietnym...

    No tak, ale AutoCAD nie ma nic wspólnego z wykształceniem
    stricte informatycznym.

    > mam nadzieje ze kiedys w przyszlosci dla
    > pracodawcy bedzie sie liczyc wiedza i umiejetnosci kandydata a nie
    > umiejetnosc zareklamowania sie...

    Po pierwsze: złudne to nadzieje.
    Po drugie: też mam taką nadzieję, ale świadom jestem pierwszego.

    Jestem studentem 4-tego roku informatyki AGH i ten ogłaszający
    się pan wg mnie albo nie studiuje informatyki albo jest
    na studiach "okołoinformatycznych" nie mających z normalną
    nauką za wiele wspólnego.

    --
    _i====i szlachta i====i_