PracaGrupypl.praca.szukanastudent szuka pracy na wakacje!!!!

  • 1. Data: 2002-06-18 16:20:53
    Temat: student szuka pracy na wakacje!!!!
    Od: "lukasz" <j...@b...pl>

    witam
    jestem studentem 1 roku znaczu juz 2 !!!
    studiuje inforamatyke we wroclawiu!!
    dorba znajomosc
    pakietu worda
    autocada
    znajomosc budowy komputerea
    podejme prace na wakacje!!!!!!

  • 2. Data: 2002-06-18 16:40:58
    Temat: Re: student szuka pracy na wakacje!!!!
    Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl>

    lukasz wrote:
    > jestem studentem 1 roku znaczu juz 2 !!!
> [...]

    Nigdy nie zatrudniłbym kogoś takiego.
    Po 1 roku informatyki umiesz "obsługiwać"
    tylko worda? To chyba jakieś nieporozumienie.
    Budowę komputera zna każdy dzieciak w podstawówce.
    Poza tym te wykrzykniki, literówki i brak
    interpunkcji - nie mówiąc już o budowie zdań
    - działają tylko na Twoją niekorzyść.

    --
    ,~~~~. adam 'aSh' ,~~~~.
    _i====i szlachta i====i_

  • 3. Data: 2002-06-19 10:00:45
    Od: "Mikołaj Staszek" <c...@a...net>

    Użytkownik "AdamSZ" <s...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Budowę komputera zna każdy dzieciak w podstawówce.
    > Poza tym te wykrzykniki, literówki i brak
    > interpunkcji - nie mówiąc już o budowie zdań

    na informatyce nie uczą obsługi programów Panie geniuszu od zatrudnienia...
    a jeśli ktoś naprawdę zna AUTOCAD-a to już nie jest kimś przeciętnym...
    mam nadzieję że kiedyś w przyszłości dla pracodawcy będzie się liczyć wiedza
    i umiejętności kandydata a nie umiejętność zareklamowania się...

  • 4. Data: 2002-06-19 10:13:51
    Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl>

    Mikolaj Staszek wrote:

    > na informatyce nie ucza obslugi programów Panie geniuszu od
    > zatrudnienia...

    Dlatego ująłem te słowa w cudzysłów. Nie wystarczyło?
    To nastepnym razem dodam ";)".

    Czysto subiektywna opinia miała na celu zwrócenie uwagi
    temu panu na typową reakcję na tego typu ogłoszenie.

    > a jesli ktos naprawde zna AUTOCAD-a to juz nie jest
    > kims przecietnym...

    No tak, ale AutoCAD nie ma nic wspólnego z wykształceniem
    stricte informatycznym.

    > mam nadzieje ze kiedys w przyszlosci dla
    > pracodawcy bedzie sie liczyc wiedza i umiejetnosci kandydata a nie
    > umiejetnosc zareklamowania sie...

    Po pierwsze: złudne to nadzieje.
    Po drugie: też mam taką nadzieję, ale świadom jestem pierwszego.

    Jestem studentem 4-tego roku informatyki AGH i ten ogłaszający
    się pan wg mnie albo nie studiuje informatyki albo jest
    na studiach "okołoinformatycznych" nie mających z normalną
    nauką za wiele wspólnego.

    --
    ,~~~~. adam 'aSh' ,~~~~.
    _i====i szlachta i====i_

  • 5. Data: 2002-06-20 08:56:06
    Od: "Mikołaj Staszek" <c...@a...net>

    > Dlatego ująłem te słowa w cudzysłów. Nie wystarczyło?
    > To nastepnym razem dodam ";)".

    aha..., nie wyczułem dokładnie co ten cudzysłów ma oznaczać :-)

    > Czysto subiektywna opinia miała na celu zwrócenie uwagi
    > temu panu na typową reakcję na tego typu ogłoszenie.

    hmm... no tak... chociaż zawsze lepiej napisać coś takiego niż nic nie
    pisać... może jakiś parocdawca potrzebuje kogoś takiego (wątpliwe)

    > No tak, ale AutoCAD nie ma nic wspólnego z wykształceniem
    > stricte informatycznym.

    racja..., jednak jeśli rozpatrywać odzielnie "studiowanie informatyki" ,
    "znajomość Worda" i "Znajomość AutoCAD-a" to jest tu jakiś sens...

> [...]
    > się pan wg mnie albo nie studiuje informatyki albo jest
    > na studiach "okołoinformatycznych" nie mających z normalną

    możliwe... jest dużo szkół które reklamuja swoje kierunki informatyczne...
    absolwenci tych kierunków nazywaja siebie szumnie informatykami... tak
    naprawdę nie wiele wiedząc o "przedmiocie" swoich studiów...
    teraz ja użyłem cudzysłowu :-)

    pozdrawiam

    Mikołaj