eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbednyRe: stroje firmowe... komentarz zbedny
  • Data: 2004-06-28 12:06:55
    Temat: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    motto [Mon, 28 Jun 2004 11:20:10 +0200]:


    > Ale to już wina ochrony, a nie marketingu.

    Nie. Marketingowiec ktory nie bierze poprawki na warunki lokalne,
    uprzedzenia, wymowe czegostam w danym miejscu to dupa a nie zaden
    marketingowiec. Przyklady masz w poscie Pawla A.

    > Cała reklama opiera się na seksie, im wiecej, dosadniej tym lepiej.

    Dalej nie lapiesz w czym rzecz, chociaz sam wskazales ta roznice...

    W USA "bitch" ma rozna wymowe. Moze to byc tak jak mowiles, kobieta
    wyzwolona, pewna siebie i takie tam inne.
    W Polsce wymowa jest jedna: dziwka. Nie wyzwolona tylko taka z ktora
    mozna zrobic cokolwiek bez zwracania najmniejszej uwagi na fakt ze
    ma sie do czynienia z czlowiekiem. Bo takie jak na razie potoczne
    znaczenie ma slowo "dziwka" w naszym kraju i koniec. Potraktowalbys
    jako komplement gdyby ktos powiedzial do Twojej kobiety "ty dziwko"
    bo przeciez to znaczy ze jest wyzwolona i pewna siebie? Czy raczej
    dalbys mu w morde?

    Roznica jest moim zdaniem zasadnicza. Serio jej nie widzisz?

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1