PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbednyRe: stroje firmowe... komentarz zbedny
  • Data: 2004-06-28 12:51:14
    Temat: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości
    news:cbp1lt$dq7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W USA "bitch" ma rozna wymowe. Moze to byc tak jak mowiles, kobieta
    > wyzwolona, pewna siebie i takie tam inne.

    Ja się zastanawiam kto was uczył angielskiego. Bitch to suka, ździra, jędza,
    wredna baba. Jak by nie spojrzeć jest to bardzo obraźliwe określenie. A to,
    że wśród hip-hopowców stało się popularne to jeszcze nie znaczy, że można
    się nim dowolnie posługiwać. Facet, który powiedziałby do kobiety "you
    bitch" nie dostał by buziaka, tylko po pysku.

    pzdr,
    Aga