PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbednyRe: stroje firmowe... komentarz zbedny
  • Data: 2004-06-28 13:52:18
    Temat: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Od: "motto" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mangha" <R...@t...pl> wrote in message
    news:cbospp$m2h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ciekawe, jak Ty byś się czuł w obcisłej koszulce na ramiączkach z napisem:
    > PEDAŁ
    > PS. Słowo pedał ma oczywiście jedno znaczenie - chodzi o część do roweru.
    Ja
    > innych znaczeń tego słowa nie uznaję

    "Pedał" to określnie (nie jestem pewnien tylko, czy obraźliwe, czy nie)
    homoseksualitów, ale ty o tym pewnie wiesz tylko się zgrywasz. Nie znam
    żadnego a to ich należało by się spytać jak to słowo odbierają. Zakładając
    że nie jest obraźliwe, gdyby pracował w sklepie dla nich nie miałbym nić
    przeciwko, aby pracować w obcisłych skórzanych spodniach i koszulką z
    takowym napisem, praca to praca. Podkreślam jednak, że założenie jest takie,
    że to słowo nie jest obraźliwe.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623