PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-19 13:57:42
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Z kopertą nie latam, ale kończyć z bombonierkami czy kwiatami
    > nie mam najmniejszego zamiaru. Parę razy miałam przymusowy
    > urlop w szpitalu, po lekarzach też się naganiałam, i często
    > gęsto ci ludzie robili znacznie więcej, niż wymagałaby tego
    > nawet zawodowa rzetelność. Toteż nie widzę powodu, żebym nie
    > miała poza uregulowaniem rachunku, podskoczyć jeszcze i tak
    > zwyczajnie po ludzku podziękować. Nie uważam, żeby to była
    > łapówka akurat - za usługę już przecież zapłaciłam, została
    > wykonana, więc wplywu na jej jakość już to mieć nie będzie.

    Dobra. Co innego kwiaty dla osób, które faktycznie zrobiły
    coś więcej dla Ciebie, a co innego, gdy obdarowałabyś
    kwiatami i bombonierkami _wszystkie_ pielęgniarki
    pracujące na oddziale. Widziałam takie przypadki, a w końcu
    mogę się zgodzić, że można jakoś szczególnie wyróżnić w ten
    sposób 1, 2, 3 osoby, ale nie wszystkich i nie za każdym razem,
    niezależnie od tego, czy robili coś _ponad_ swoje obowiązki,
    czy właśnie je wykonywali.

    Pamiętaj, że pielęgniarki, lekarze, nauczyciele, górnicy itd.
    to są te grupy społeczne, które mimo sporych przywilejów,
    wciąż krzyczą, że mają bardzo ciężką pracę, państwo im
    za mało daje itp.
    Jeśli mówimy o reformie Państwa, to trzeba będzie zweryfikować
    przywileje tych osób, co na pewno nie spotka się z ich aplauzem.

    --
    Koziorozec