PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Wed, 19 Oct 2005 00:09:36 +0200
    <diofsb$hsf$1@inews.gazeta.pl> <dioqo5$9vi$1@dami.com.pl>
    <f...@r...com> <dios32$784$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@r...com> <diq8j1$kk4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <diqe3k$13j$2@inews.gazeta.pl> <diqhop$hk1$2@news.dialog.net.pl>
    <diqkbe$lrd$1@inews.gazeta.pl> <diqna0$mjl$1@news.dialog.net.pl>
    <diqnsn$4l5$1@inews.gazeta.pl> <dir87v$45n$1@news.dialog.net.pl>
    <diu7tf$qc6$3@atlantis.news.tpi.pl> <diu8o9$ni3$2@news.dialog.net.pl>
    <diua7b$6d3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dj0oni$96n$1@inews.gazeta.pl>
    <dj141d$40d$1@inews.gazeta.pl> <dj1a0l$oro$1@inews.gazeta.pl>
    <dj298n$q6c$1@inews.gazeta.pl> <dj344b$bse$1@inews.gazeta.pl>
    <dj3gm0$9qg$2@inews.gazeta.pl> <dj3mss$ia1$1@news.dialog.net.pl>
    <dj3nvk$ll7$3@inews.gazeta.pl> <dj3omb$k71$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte wrote:

    > Po prostu czytając niekiedy Twoje wypowiedzi można by odnieść
    > wrażenie, że kręcisz jakim poważnym interesem, zatrudniasz, ba
    > - tworzysz miejsca pracy i dysponujesz bogaty doświadczeniem
    > w tej dziedzinie. Tymczasem pojawiają sie przesłanki, że to
    > być może tylko megalomania i mało wyszukana forma uporczywego
    > autolansingu. Sorry, ale tak mi to jakoś wygląda...

    A nie ma problemu ;) Jakbyś mnie trochę dłużej czytał albo sobie
    poguglał, to znalazłbyś co najmniej kilka postów, w których dość
    jasno piszę, że jak na razie to ja jestem gówniarz świetnie się
    bawiący "w biznes" ;) W ten czy inny sposób bawiłam się kilkoma
    małymi i średnimi firmami, w większe wskakiwałam sobie na kilka
    miesięcy rozejrzeć się i popodpatrywać tych, którzy siedzą w nich
    na górze. Uczę się. I kupa nauki mi jeszcze została.

    Poprzednią firmę, prowadzoną z moim Szczęściem, zwinęliśmy
    w grudniu zeszłego roku. Jeszcze poprzednia sama uległa niejako
    dezintegracji z powodu wyniesienia się z naszego pięknego kraju
    wspólnika. Teraz, na początku września, założyliśmy z aktualnym
    wspólnikiem sp. z o.o. która dla odmiany ma już być taką firmą
    "na poważnie", i która jest mi tym razem potrzebna do tego,
    żeby zacząc normalnie jak dorosły człowiek ;) funkcjonować. Na
    bazie poprzednich doświadczeń wiemy mniej więcej co robić,
    czego unikać, kiedy z czym zacząć. I dlatego między innymi taki
    wybór formy, tudzież takie a nie inne podejście do etatów na
    samym początku działalności.

    Po prostu, przez ostatnie 10 lat uczyłam się, testowałam,
    ryzykowałam, parę razy popłynęłam, kilka rzeczy mi się udało.
    Mam już tego nieco dosyć, w związku z czym zaczynam od nowa.

    Tyle mojego życiorysu ;)

    Kira