PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-18 19:45:09
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Na etat? Zero. Ale pełnosprawnych na etat mam w tej chwili
    > też dokładnie zero, w związku z czym sądzę, że panuje tutaj
    > pełne równouprawnienie :)

    No przecież nie o dyskryminację mi chodziło.

    > Natomiast zdalnych to mówiąc szczerze nie wiem, nigdy mnie
    > to nie interesowało, więc nie zdziwiłabym się nawet, gdyby
    > któryś z chłopaków okazał się niepełnosprawny. Tym bardziej
    > że przez IDN też się zgłaszali -- chociaż zdrowi też często
    > tam zaglądają, więc to żaden wyznacznik...

    Czy umowa zlecenie to umowa o pracę, czy umowa cywilna? :>
    Nie zatrudniasz w tej chwili _nikogo_, tylko zlecasz usługę.

    > Bo nie zamierzam się pakować w etaty póki nie jest mi to
    > absolutnie niezbędne. Refundowany czy nie, etat wymaga
    > jednak uruchomienia potężnej papierologii, której, mówiąc
    > uczciwie, na razie uruchamiać mi się nie chce. Działamy
    > jak na razie od miesiąca z kawałkiem, mamy pilniejsze
    > zajęcia i wydatki niż sponsoring naszego kochanego aparatu
    > przymusowych ubezpieczeń.

    A wystarczy dać takiej osobie właśnie tę umowę o dzieło,
    umowę zlecenie, część etatu na określony czas i najwyżej
    - w razie dalszej potrzeby - odnawiać.

    --
    Koziorozec