PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 20:14:38
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <diotdm$8dm$1@news.dialog.net.pl> Friday 14 of October 2005 20:30

    > Dlaczego wyciąłeś sugestię o jaki rodzaj definicji prosiłem?

    "Zdefiniuj "socjał w polskim wykonaniu". (obiekt, właściwości,
    metody ;))."

    a teraz napisz to proszę ponownie, bardziej po polsku...

    > Kim są te "nieroby" i jak ich utrzymujesz?

    Są to
    - pracujący na czarno udający bezrobotnych - parę stówek więcej - czemu nie
    - są to tacy którzy mogli by mieć pracę, ale co tam panie będę pracował za
    800, jak za nic nie robienie mam niewiele mniej - na wódkę też starcza
    - górnicy którzy pracują po to abyśmy wszyscy tracili, im więcej węgla PL
    produkuje tym więcej obywatele tracą, genialne czyż nie? a nie przerwiemy
    tego do populiśmi jak kaczyński chcą mieć głosy ciemnych mas np. z śląska

    > Tu zgoda, pod warunkiem że odróżnisz bez pudła lenia od osoby nie mogącej
    > znaleźć zatrudnienia mimo chęci podjęcia pracy

    każdy może wykonywać jakąś prace,
    a) im mniejsze obciążenia socjalne tym więcej miejsc pracy bo więcej
    pracodawców
    b) zawsze sam możesz zostać pracodawcą, czyż nie?! no może gdyby nie ten
    socjał bo te 200...1000 na dzieńdobry choćbyś był na minusie to faktycznie
    kłoda pod nogi

    > A teraz małe pytanka. Jutro na ryj wylatujesz z pracy, bo tak się Twojemu
    > właścicielowi spodobało (w końcu jest liberałem, nie?). Czy:
    > - nie poszukasz w prawie pracy przepisu upraweniającego Cię do zachowania
    > okresu wypowiedzenia,

    nie, mam wiele zajęć ciekawych, mając więcej czasu może sam założę DG (nie w
    Polsce, oczywiście)

    > - zrezygnujesz z odprawy jeśli będzie Ci przysługiwać,

    dlaczego? jeżeli taka była umowa między mną a pracodawcą... z drugiej strony
    nie potrzebuję aby państwo wymuszało to na pracodawcy

    > - odrzucisz zasiłek dla bezrobotnych aby nie być nierobem utrzymywanym
    > przez mających zatrudnienie,

    tak, odrzucę go ponieważ cały czas robię też prace dorywcze więc
    autoamtycznie on się odrzuuca

    > - nie wykorzystasz (jeśli masz) znajomości w celu znalezienia
    > zatrudnienia, - nie podejmiesz pracy na czarno mimo, iż nie masz innej
    > możliwości zarobkowania?

    mam wystarczająco możliwości zarobienia, natomiast gdybym nie miał żadnej
    innej, dzięki choremu socjałowi coraz więcej osób ucieknie faktycznie w
    szarą lub czarną strefę, lub za granicę, zostawiając w PL nieudolnych
    nierobów - ciekaw jestem jak oni utrzymają się niby nawzajem

    --
    Rafał Maj