PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 20:14:40
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Raf256" napisał w wiadomości

    > Załóżmy że jesteś dobry z czegoś (btw, z czego?) chcesz założyć
    > włąsną działalność, założysz ją gdy
    >
    > a) na start dostaniesz od państwa 5,000 pln
    >
    > b) na start płacisz 20% dochodów
    >
    > c) na start płacisz 20% dochodów, plus 200...800 pln, choćby
    > firma upadła i jakbyś zdychał z głodu - i tak masz płacić, bo przecież
    > dzieci stokrotki (strzałka\o/) czekają głodne, a pan Matrix to widać
    > burżuj bo firmę mu się zachciewa zakładać - więc go trzeba solidnie,
    > po Polsku, udupić.

    Poczytaj wątki niejakiej Kiry. Ponoć wszystko się da zrobić,
    prowadzić działalność w Polsce - też.

    Urzędy pracy i ich praca na rzecz przeciwdziałania bezrobociu: dają
    dotacje na założenie własnej DG, a chciałabym przeczytać statystyki,
    ile osób faktycznie z tego skorzystało i utrzymało się przynajmniej
    3-4 lata na rynku. Tymczasem, obok pracownika za darmo w postaci
    osoby do 25 roku życia (stażowe) oraz prac interwencyjnych dla osób
    powyżej 50 roku życia (czyli takich, których i tak nikt nie chce zatrudnić,
    chyba że na ciecia), to jedyna alternatywa dla pozostałych z przedziału.

    A Ty przestań jęczeć, bo głośniej jęczysz niż ci bezrobotni, nawet ci,
    którzy uważają, że im się coś należy.

    Ciekawe jaka kwota kosztów zatrudnienia byłaby dla Ciebie
    dopuszczalna??? 0 zł??? Pewnie za dużo i wolałbyś, żeby Ci pracownik
    dopłacił. Niektórzy tak właśnie robią i proponują pracę za darmo
    "no bo przecież nic pan(i) po studiach nie umie, a mnie kosztuje
    wyszkolenie pracownika. ale kawę i herbatę będzie pan(i) miał(a)
    za darmo" ;|

    --
    Koziorozec