PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 18:59:43
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:0e9523-5r8.ln1@raf256.com Raf256
    <s...@r...com.invalid> pisze:

    > Tak - ale widzisz, w liberaliźmie nikt nie zabroni takiemu biednemy
    > wyzyskiwanemu za 500pln, samemu założyć własną firmę i być sępem, aż to
    > się ureguluje na rozsądnym poziomie (jeżeli źle Ci płacą - sam załóż
    > firmę, czy inną DG).
    I tu dotarłeś do sedna - dopóki się nie ureguluje (samo niby?) na rozsądnym
    poziomie. Co to jest ten rozsądny poziom? Na jakie ofiary jakie ofiary
    zgadzasz się w procesie regulowania i czy dopuszczasz bez sprzeciwu, że
    znajdziesz się wśród nich?

    > A socjalizm tego zabrania (czy - bardzo utrudnia), zamiast płacić 0..200
    > pln aby mieć firmę jak w innych krajach, na dzieńdobry płacisz prawie
    > 1000 pln!
    Podaj źródło tych danych/liczb/kwot bo chciałbym zweryfikować.

    > miałem na myśli niektórych górników, a dokładneij tych którzy są nierobami
    Którzy to są? Jakiś konkret, definicja, dowód?

    Jotte