PracaGrupypl.praca.dyskusjerozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju..... › Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
  • Data: 2007-09-03 22:39:18
    Temat: Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > <...>
    >
    > Niech bedzie - jestem bezczelny i bede sie z Toba wyklocal bo pier.....
    > farmazony i mylisz podstawowe pojecia.

    Tyle, ze ja sie na tych pojeciach troche znam, a ty sie nie znasz wcale.

    > Widzisz roznice miedzy matematykiem zajmujacym sie kryptografia i
    > opracowujacym algorytmy szyfrowanai od programisty?

    Ja np czasem opracowuje algorytmy; w poprzedniej pracy ze trzy dosc zlozone. I
    je programuje. I wlasnie w czasie gdy musze cos zakodowac jestem programista.
    A jak cos zaprojektowac - to projektantem. To sa role, nie nazwy stanowisk.

    > To ze koncowym efektem
    > pracy tego pierwszego tez bedzie kod, jak w przypadku tego drugiego, nijak
    > tego pierwszego nie czyni programista. Albo jeszcze prosciej. Zauwazasz
    > roznice miedzy kamieniarzem a Michalem Aniolem - kamien, dluto, mlotek -
    > tylko jakos tego drugiego nikt nie nazywa "kamieniarzem". A tak wlasnie
    > wyglada Twoje zachowanie. Chcialbys kazdego sprowadzic do programisty. No
    > coz, sa rozne sposoby na podbudowanie wlasnego ego.

    Moje ego? Przepraszam, ale gdybym chcial komus dowalic, to bym go sprowadzal
    do absolwenta zarzadzania :>

    A.