PracaGrupypl.praca.dyskusjerefleksje › Re: refleksje
  • Data: 2005-04-25 11:52:10
    Temat: Re: refleksje
    Od: "pawelw" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Gdy w dluzszej perspektywie ilosc pracy wnoszona przez wszystkich jest
    >wyrownana, to jest ok - a wlasnie tak bylo.

    A jak wygladalo zaliczanie tych projektow u prowadzacego zajecia ? Pewnie
    grupa udawala ze wszyscy pilnie pracowali nad projektem, tym samym tylko od
    dociekliwosci prowadzacego zalezalo czy wykryl iz niektorzy Autorzy
    opracowania slabiutko sie w nim orietowali.

    Wg. mnie szczegolnie na kierunkach technicznych kazdy projekt jest wazny,
    tym samym wspomniane metody postepowania nie sa godne pochwaly :)

    Pawel W.