PracaGrupypl.praca.dyskusjerefleksje › Re: refleksje
  • Data: 2005-04-25 12:15:30
    Temat: Re: refleksje
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tukan" <thomczest44_tnij@p_oczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d4iler$lqn$1@news.onet.pl...

    > Powiedz mi dla równowagi, jeśli tyle osób się nie stawia
    > na spotkania to ilu osobom firmy rekrutujące odpowiadają
    > łaskawie: "Przykro nam nie akceptujemy Pana(i) kandydatury",
    > a ilu "zlewają" i później łaskawie nieraz się odzywają.
    Z pewnością zbyt wielkiej ilości, by kandydaci nie poczuli się, cytuję:
    "zlani". To jest druga strona medalu, wcale nie lepsza i też wymaga
    poprawy - pewnej "pracy u źródła", czyli edukacji w zakresie 1)kultury, 2)
    rachunku kosztów, 3) asertywności (też było na tej grupie)

    > Już nie mówiąc o powodach (wiem, były tu na grupie różne
    > głosy ntt. - niekiedy lepiej powiedzieć "Nie" i tyle).
    > Ktoś pisał o Motoroli i to jest chlubny wyjątek.
    I chwała za to Motoroli.

    > Jeśli od kogoś wymagasz profesjonalizmu sam taki bądź. Proste.
    > Jeśli Cię nie stać na porządnie przeprowadzoną rekrutację
    > po prostu jest nie rób. Wszystko.
    > To jest _Twój_ punkt widzenia, wyłącznie.

    Dziwi mnie coraz większa personalizacja twojej wypowiedzi. Zaczęło się od
    "powiedz ile firm", teraz już jest bezpośrednio do mnie (że mnie na coś nie
    stać). Może tak więcej dystansu?

    > Mógłybym napisać, że
    > i po stronie rekrutujących nie ma samych profesjonalistów,
    > bo tak w rzeczy samej jest. Przykładów można szukać na tej grupie.
    Normalka. Jak to w życiu.