PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › Re: pytanie.. o porade
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie.. o porade
    Date: Wed, 5 Apr 2006 23:04:13 +0200

    W wiadomości news:e11a00$13c$1@inews.gazeta.pl Mariusz 'BB' Trojanowski
    <m...@a...in.sig> pisze:

    > Ależ tłumaczenie tekstów nie wymaga żadnych formalnych kwalifikacji
    To zależy od celu tłumaczenia. Mam pewną wiedzę na ten temat, bo sam
    zajmowałem się tłumaczeniami.
    Ale to nieistotne - wystarczy stwierdzić, że się nie posiada umiejętności
    umożliwiających wykonanie konkretnego polecenia, a których posiadanie nie
    jest wymagane do zajmowanego określonego stanowiska. To wszystko.

    > Polecam lekturę kodeksu pracy:
    Nie ucz pan ojca dzieci robić. ;)) I nie cytuj bez sensu takiej partii
    tekstu - wystarczy wskazać artykuł, ustęp itd.
    Poza tym wyrażaj się jasno, bo nie bardzo wiem co usiłujesz wykazać.
    Zwyczajnie wypowie mu umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia, bez
    konieczności podawania powodu.

    > Ale jak bym na Twoim miejscu zrobił to tłumaczenie
    Po pierwsze to nie ja mam je robić, tylko niejaki OLi.
    Po drugie - po co? Żeby za tydzień dostać następne, a za miesiąc kolejne
    cztery?

    Jotte