eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o opinięRe: pytanie o opini
  • Data: 2005-08-05 21:37:42
    Temat: Re: pytanie o opini
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To problem firmy, jesli
    > jedynym, co powodowalo, ze klienci kupuja, byl fajny handlowiec, a nie
    > obiektywna przewaga produktu. Bo jesli produkt jest fajny, a firma przysle
    > szybko do nich nowego handlowca, ktory bedzie rownie fajny, to nie ma sie
    > czego obawiac.
    >
    > Czesto jest tak, ze klienci migruja za handlowcami, bo handlowiec jest
    > najwieksza "wartoscia dodana" towaru. To jeden z powodow, dla ktorych sie
    > handlowcow sobie podkupuje :)

    znam przypadek (bynajmniej nie "z dolnej półki" zarówno w wielkości firm
    jak i kontraktów), że z pewnej firmy odszedł handlowiec. przeszedł do firmy
    konkurencyjnej na rynku. Miał klienta, który był niemalże jego osobistym
    klientem.
    firma z której odszedł wysłała do "jego" klienta nowego handlowca. zdaje się
    że nie dość że "nowego", to i jeszcze takiego mocno obytego z teorią w
    odróżnieniu od praktyki. Efekt był taki, że klient sam poszedł za "swoim"
    handlowcem.

    >
    > I.
    >

    gro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1