PracaGrupypl.praca.dyskusjepunktowy system oceny w projektach › Re: punktowy system oceny w projektach
  • Data: 2007-07-13 19:18:04
    Temat: Re: punktowy system oceny w projektach
    Od: Tequila Uć <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słyszałem o takim podejściu, aby _wzajemnie_ dokonywać inspekcji kodu.
    > Bynajmniej nie po to, aby uzyskać statystyki kto ile byków/linijkę kodu
    > robi, ale aby "cenzor" miał świadomość, że niedługo sam będzie oceniany
    > przez drugą osobę. W efekcie ocena nie jest zbyt surowa, kulturalnie zwraca
    > się uwagę.

    a nie skutkuje to przymykaniem oka na błędy, po to żeby samemu nie być
    zbyt surowo ocenionym??
    Ja też nie chcę tworzyć statystyk dla samego ich tworzenia. Szukam po
    prostu matematycznego modelu, który będzie potem miał przełożenie na
    premię.
    "Dreaming in Code" - rozumiem że to jest książka. Jakiego autora??