PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzetargi pracy czy to jest w ogóle legalne??? › Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
  • Data: 2008-02-11 15:22:39
    Temat: Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ale moje pytanie dotyczyło tego kto jest 'klientem', a kto jest 'sprzedawcą'.
    > Nawet jak narzucisz ograniczenia ustawowe, zmienimy kodeks, to dalej nie
    > zmienia to pozycji podmiotu w sensie ekonomicznym.
    nie zmienia pozycji bo jej wogóle nie okresla jednoznacznie.
    Wszystko zalezy od rodzaju umowy, formy
    działalności,odpowiedzialnosci i przede wszystkim udziałów - w tym
    kosztów.

    Jesli nie masz obrazu tego o czym mówie to moze przykład:

    Jesli mafiozo zatrudni księgowego to gangster kupuje od niego usługę a
    tamten jest sprzedającym ,jesli agencja pracy tymcz. bierze taśmowego
    i spyla firmie na tydzien to jest on towarem a ona sprzedawcą bądz
    posrednikiem , jesli grzebieniowy posiedzi godzinke dluzej bo klientka
    chce najnowsze afro a szefowa umyje za niego lustro i dodatkowo zrobi
    mu laske po godzinach to jest to barter ,jesli sam wyskoczy z
    kasy ,zaplaci za grzebienie ,ubranie i dopłaci po kolezensku na
    reklame i tapety do salonu to jest on kupującym a szefunia
    sprzedającym a jesli podbiera jej klientele i tnie waćpanny prawie za
    darmo w domu przy czerwonych swiecach i winie to pracodawca jest
    towarem a on - kombinatorem :)

    moze to utnie juz wszelakie spekulacje.