PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???Re: przetargi pracy czy to jest w ogĂłle legalne???
  • Data: 2008-02-10 20:48:21
    Temat: Re: przetargi pracy czy to jest w ogĂłle legalne???
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz to wszystkim właścicielom hipermarketów.
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl
    tak na prawde wielu przedsiebiorców boryka sie ze slabym rynkiem i popytem ale
    sami nie przyłożą reki do poprawy tej sytuacji.
    Oczywiscie są tacy którzy dadzą sobie radę.
    Swego czasu prowadzilem nawet nie zle dzialający mały oddzial pewnej skąpej
    firmy finansowej.Obiecywano mi podwyzke niestety bez skutku.
    Zwinąłem wiec manatki a wraz ze mną- sporo klientów.
    Oddzial po kilku miesiącach zamknęli.
    Nikt na tym nie zarobił a suma sumarum stracili prawie wszyscy.