PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista PHP - cały etat - ile zażądaćRe: programista PHP - cały etat - ile zażądać
  • Data: 2004-02-26 17:15:49
    Temat: Re: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl> napisał(a):

    > na całe szczęście mam pracę
    tak to dużej klasy szczęście

    > ale ta praca nie daje mi satysfakcji, a za byle co nie warto sie
    > przeprowadzać do Krakowa.

    hmm ciekawa teoria w zestawieniu z rosnącym bezrobociem

    > Zażądać bo za pracę żąda się zapłaty, jeśli ktoś nie chce Ci zapłacić to
    > do sądu pracy z nim. A jeśli Ty masz zamiar pracować za psie pieniądze
    > to Twój problem albowiem każdy ma swoją cenę :-)

    W sytuacji gdy jest ponad 3,5 mln bezrobotnych, a za chwilę po negatywnej
    weryfikacji rencistów może być ponad 5 mln. bezrobotnych pytanie:
    ile mogę żądać - to co najmniej jakieś żarty. Ktoś chyba sobie jaja robi,
    albo żyje w wirtualnej rzeczywistości.
    Istotne jest to, ile potencjalny pracodawca będzie chciał dać, a nie to
    ile się komuć marzy, że dostanie.
    Zwłaszcza na informatycznym rynku w sytuacji gdy już 12-latek potrafi
    złożyć komputer, a niewiele starsi administrują sieciami i piszą programy.

    > Jak mam dobrze wykonywać swoją pracę za 1000PLN miesięcznie? jeśli dla
    > ciebie to jest pensja motywująca to gratuluję.

    pracę masz wykonywać zawsze tak, żeby pracodawca był zadowolony,
    a jak będzie trzeba, to będziesz pracować i za 500PLN za 40h tygodniowo,
    no chyba, że masz taki komfort psychiczny, że w razie czego możesz liczyć
    na utrzymania rodziców.

    Marek