PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista PHP - cały etat - ile zażądaćRe: programista PHP - cały etat - ile zażądać
  • Data: 2004-02-27 11:50:30
    Temat: Re: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > no właśnie tak przypuszczałem! dopóki się nie ma założonej własnej
    > rodziny, to można zgrywać twardziela: nie będę zapierdalać ...

    dlatego właśnie póki mogę chcę zdobyć odpowiednie stanowisko i
    odpowiednie wynagrodzenie żeby potem swobodnie móc utrzymać rodzinę :-)

    a poza tym jeśli pracodawca nie może płacić więcej pracownikowi jak
    500PLN to lepiej chyba by było gdyby nie robił biznesu bo najwyraźniej
    się do tego nie nadaje

    > przypominam, że skrócony kodeks pracy obowiązujący zwłaszcza w fimach
    > niepaństwowych brzmi:
    > 1. Szef ma ZAWSZE rację.
    > 2. Nawet gdyby nie miał, to patrz punkt pierwszy.

    wiesz, pracowałem w 2 firmach prywatnych, i w żadnej z nich taki kodeks
    nie obowiązywał, we obydwu starano się szanować pracownika. Być może
    dlatego że nie szefami nie byli ludzie po zawodówkach którym się wydaje
    że mogą innymi pomiatać

    > Marek

    Pozdrawiam
    Grzesiek