PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista PHP - cały etat - ile zażądać › Re: programista PHP - cały etat - ile zażądać
  • Data: 2004-02-27 09:04:32
    Temat: Re: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl> napisał(a):

    > ale pieprzysz, prawdę powiedziawszy przez 3 lata wolałem mieć wolność i
    > dorywczo coś zarobić niż zapierdalać za 500PLN dla jakiegoś fiuta po 7
    > dni na tydzień i 14 godzin i więcej dziennie

    no właśnie tak przypuszczałem! dopóki się nie ma założonej własnej
    rodziny, to można zgrywać twardziela: nie będę zapierdalać ...

    > bo wbrew temu co się sądzi pracodawca ma obowiązki wobec pracownika

    przypominam, że skrócony kodeks pracy obowiązujący zwłaszcza w fimach
    niepaństwowych brzmi:
    1. Szef ma ZAWSZE rację.
    2. Nawet gdyby nie miał, to patrz punkt pierwszy.

    Marek