PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
    From: "jacek01g" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <ehae31$mdm$1@nemesis.news.tpi.pl> <ehasfe$r48$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehd8jo$23rd$1@news.mm.pl> <b1d20$453a3b4c$540a49d2$27910@news.chello.pl>
    <ehdna4$29tu$1@news.mm.pl> <ehdof2$3fs$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdq1a$prl$1@news.mm.pl> <ehdskk$7q0$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdth6$j4$1@news.mm.pl> <ehduie$9j7$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdvlo$1e3r$1@news.mm.pl> <ehe0tn$c31$1@news.dialog.net.pl>
    <3f39c$453aa2d4$540a49d2$26535@news.chello.pl>
    <ehe9bt$kjm$1@news2.ipartners.pl>
    Subject: Re: pracownicy
    Date: Sun, 22 Oct 2006 01:18:33 +0200

    > Taki handlowiec, to dupa, a nie handlowiec. Dobry potrafi sprzedać
    wszystko.
    > Po prostu wszystko, bez wyjątków (oczywiście należy się w pewnych
    > przypadkach liczyć z utratą klienta po jednorazowej transakcji, ale to nie
    > zmienia faktu).

    Ok przyjmuję to do wiadomości. Nie jestem handlowcem wiec nie potrafiłbym
    sprzedać wszystkiego tak jak mówisz hehe Za to miałem sobie okazję im
    przyglądać.

    Nie zmienia to jednak sensu całego mojego wywodu >:)

    Przykład z jednej z moich byłych firm. Dyr. finansowy jedną
    nieodpowiedzialną decyzją doprowadza do 2-3 mln strat które zżerają cały
    wypracowany zysk. Handlowcy dzielnie zasuwali co miesiąc jak zwykle
    zmóżdżając się bo dyr. handlowy obiecał im extra premie, I co słyszą? "firma
    nie może wam wypłacić premii bo nie mamy żadnego zysku". Nie mówi się
    oficjalnie kto do tego doprowadził hehe

    pzdr