eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepracowdawcy...Re: pracowdawcy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracowdawcy...
    Date: Sat, 21 Oct 2006 14:56:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <ehd5dp$s2c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <eh7s8s$5kg$1@nemesis.news.tpi.pl> <1mi6nruds5ou6$.dlg@carrie.pl>
    <eha2fi$7bt$1@news.onet.pl> <1...@c...pl>
    <ehap5b$kpa$1@news.onet.pl> <1mrqwegfiw75h$.dlg@carrie.pl>
    <p...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 88-111-155-30.dynamic.dsl.as9105.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1161435385 28748 88.111.155.30 (21 Oct 2006 12:56:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Oct 2006 12:56:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: gromax
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:194607
    [ ukryj nagłówki ]

    > ludzie ciągle nie są przyzwyczajeni że za usługi się płaci a
    > awanturowanie się o pieniądze zniechęca tych co robią usługi

    przykład z UK - wymiana baterii w zegarku. Baterie, a nawet całą zgrzewkę
    baterii mozna kupic nawet za jednego funta (widziałem w poundland, co
    koledzy kupowali to nie sa to baterie rozładowane i pzynajmniej z rok w
    zegarku podziałają). Wymiana u zegarmistrza od 5 funtów w górę. mozesz się
    potargować i spusci ci np. do 4,70. ale nie ma dyskusji "bo cena towaru",
    towar ma cenę rynkową. a co do robocizny, to możesz ją zamówic albo wykonać
    samemu, twój wybór

    > Gdyby nie był to mój klient kupujący od mnie Internet z czego mam
    > miesiąc w miesiąc 40zł na czysto to bym gościa olał
    olać klienta? raczej uswiadomić, że usługa kosztuje. jak chce, to moze sobie
    znaleźć kogos tańszego, ale taki jest twój cennik i akurat dzisiaj może miec
    to szczescie ze dostanie 10% upustu. jednorazowego.


    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1