PracaGrupypl.praca.dyskusjepracowdawcy...Re: pracowdawcy...
  • Data: 2006-10-21 11:42:29
    Temat: Re: pracowdawcy...
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 21:53:17 +0200, Carrie napisał(a):

    > Racja. Ale też chyba dlatego oni nie biorą stawki 7 zł/godz., tylko
    > cenią się sporo wyżej. A kiedy ktoś potrzebuje konkretnej usługi, to
    > gotów jest za nią odpowiednio dużo zapłacić - tylko nie ma komu... I
    > gdy dzwonisz do takiego fachowca, a on Ci mówi, że będzie miał czas na
    > Twoje zlecenie "może w połowie grudnia", to pewnie się raczej nie
    > uskarża na brak klientów :)

    ale nie raz mi się zdarzyło że klient mnie wzywa coby
    przeinstalowac windowsa. Wygospodarowuje czas, jade, robie, chce 50zł a
    ten mi na to że 50zł za 2h roboty to dużo i że on mi jest w stanie
    dać 15, góra 20.
    Gdyby nie był to mój klient kupujący od mnie Internet z czego mam
    miesiąc w miesiąc 40zł na czysto to bym gościa olał

    ludzie ciągle nie są przyzwyczajeni że za usługi się płaci a
    awanturowanie się o pieniądze zniechęca tych co robią usługi