PracaGrupypl.praca.dyskusjepracowdawcy...Re: pracowdawcy...
  • Data: 2006-10-21 16:24:15
    Temat: Re: pracowdawcy...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:pan.2006.10.21.11.42.28.357397@post.pl futszaK
    <f...@p...pl> pisze:

    > ale nie raz mi się zdarzyło że klient mnie wzywa coby
    > przeinstalowac windowsa. Wygospodarowuje czas, jade, robie, chce 50zł a
    > ten mi na to że 50zł za 2h roboty to dużo i że on mi jest w stanie
    > dać 15, góra 20.
    To źle robisz. Podaje się cenę przed robotą.
    A w razie czego zapodaj taką historyjkę:
    W pewnej fabryce zepsuła się maszyna, której nikt nie umiał naprawić.
    Przypomniano sobie o starym fachmanie, który już dawno był na emeryturze,
    ale pamiętano, że umie tę maszynę reperować. Posłano po niego, gość
    pochodził chwilę wokół maszyny, posłuchał po czym walnął młotkiem i maszyna
    ruszyła.
    Za usługę zarządał 100$.
    I tu zdziwienie - 100$ za walnięcie młotkiem?! Jak to?!
    Normalnie - rzekł majster i wypisał rachunek:
    - za walnięcie młotkiem - 1$
    - za to, że wiedziałem gdzie walnąć - 99 $
    Razem 100$

    Jotte