PracaGrupypl.praca.dyskusjepracowdawcy...Re: pracowdawcy...
  • Data: 2006-10-19 22:13:20
    Temat: Re: pracowdawcy...
    Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 14:53:54 +0200, news napisał(a):

    > znajomy szukał pracy, zauwazylem taka ciekawą tendencje -> pracodawcy mowia
    > ze zle bo nie ma pracownikow dobrych... ze ciezko znalesc . Ciekawe czy to
    > prawda? Czy zetkneliscie sie faktycznie z taka sytuacja?

    Tak. Znajomy szuka osoby do biura, nie ma wygórowanych wymagań, a
    odpowiedniej kandydatki nie może znaleźć. Inna firma z kolei szuka
    pojętnego pracownika do przyuczenia - i też ma z tym problem... Że nie
    wspomnę o tym, jak trudno znaleźć np. dobrego mechanika samochodowego
    albo stolarza z dobrymi pomysłami, a przecież skoro chcę komuś takiemu
    zapłacić, to prawie jakbym była pracodawcą, prawda? :)

    Pozdrawiam, Carrie