PracaGrupypl.praca.dyskusjepracocholizm czy fobiaRe: pracocholizm czy fobia
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracocholizm czy fobia
    Date: Fri, 10 Feb 2006 23:30:43 +0100

    W wiadomości news:dsiu0f$9ms$1@nemesis.news.tpi.pl bublik
    <b...@f...com> pisze:

    > Jesli doliczysz nadgodziny i weekendy kiedy musisz pracowac, czas
    > spedzony w samolotach w podrozach sluzbowych, na spotkaniach i znow w
    > samolotach z powrotem do kraju lud innego kraju, czas poswiecony na
    > podnoszenie kwalifikacji, czas poswiecony na rozmowy o pracy poza
    > miejscem pracy itd. to sumarycznie wyjdzie z tego calkiem spory kawalek
    > z calego zycia.
    A jak doliczyć myslenie o pracy pod prysznicem oraz sny powiązane z
    wykonywana pracą to sumarycznie wyjdzie, że pracujemy dłużej niż żyjemy.

    > Na tle calej populacji takie sytuacje sa jednostkowe.
    Trzeba było zrobić to zastrzeżenie wcześniej. Teraz to tylko tłumaczenie,
    zresztą tak sobie udane.

    > Wiec moze zacznij pracowac ?
    Spróbuję. Ale pod jednym warunkiem. Że Ty zaczniesz trochę szerzej myśleć.

    > Moze dlatego, ze dotycza wlasnie ciebie ?
    Hmm, nie sądzę - ja lubię swoje prace.
    Myślę, że to raczej dlatego, iż Ty jesteś - przepraszam - twardogłowy,
    ukułeś sobie teoryjkę i ją kultywujesz będąc wtórnie ślepym na obiektywne
    bogactwo rzeczywistości.

    > Odrobina wiedzy z zakresu politologii i historii pozwoli na formulowanie
    > ciekawszych wypowiedzi, ale doceniam fakt, ze sie starasz.
    Z wdzięczności za docenienie powiem z dziecinną szczerością, że mam to
    gdzieś.

    Jotte