PracaGrupypl.praca.dyskusjepracocholizm czy fobiaRe: pracocholizm czy fobia
  • Data: 2006-02-12 23:39:38
    Temat: Re: pracocholizm czy fobia
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bublik wrote:

    > Jesli doliczysz nadgodziny i weekendy kiedy musisz pracowac, czas spedzony w
    > samolotach w podrozach sluzbowych, na spotkaniach i znow w samolotach z
    > powrotem do kraju lud innego kraju, czas poswiecony na podnoszenie
    > kwalifikacji, czas poswiecony na rozmowy o pracy poza miejscem pracy itd. to
    > sumarycznie wyjdzie z tego calkiem spory kawalek z calego zycia.

    No co Ty bublik!!!!! 8-{
    Przecież tylko lenie, nieroby i abnegaci mogą wliczać nadgodziny,
    weekendy i podróże służbowe w czas pracy. Wiadomo powszechnie, że
    rzetelni pracownicy pracują po 24, a nawet 36 godzin na dobę i nie
    dopominają się o podwyżki ;P

    > Wiec moze zacznij pracowac ?

    Tobie by tez się przydało. Popracować nad swoim stosunkiem do ludzi.

    > Moze dlatego, ze dotycza wlasnie ciebie ?

    Nie ma to jak rzeczowy i merytoryczny argument.

    > Odrobina wiedzy z zakresu politologii i historii pozwoli na formulowanie
    > ciekawszych wypowiedzi, ale doceniam fakt, ze sie starasz.

    Jaka jest róznica między bublikiem a Chuckiem Norrisem? Norris wie, że
    nie jest bublikiem ;P

    Życzę zdrowia,
    --
    Maciej Koziński