eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeporozmawiajmy o pracyRe: porozmawiajmy o pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: porozmawiajmy o pracy
    Date: Thu, 4 Sep 2003 22:53:15 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 91
    Sender: s...@p...onet.pl@62.233.219.251
    Message-ID: <bj88o2$roq$1@news.onet.pl>
    References: <bj7cn7$8fe$1@news.onet.pl> <bj7h78$eb6$1@foka1.acn.pl>
    <bj7lb6$rfb$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.219.251
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1062708802 28442 62.233.219.251 (4 Sep 2003 20:53:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Sep 2003 20:53:22 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:94386
    [ ukryj nagłówki ]

    Oczywiscie,
    Zobaczcie jednak sami podajecie naganne przyklady.
    Bede dalej upierala sie , ze jesli pracodawca jest nie fer odejdz i
    powiedz o tym jak najwiekszej liczbie znajomych , aby ich o tym
    przestrzec . To rynek zadecyduje , ze takie rzeczy nie przejda.
    Przytoczylam w liscie "miesko" . Czy dzisiaj poszedlbys stac w kolejce
    czy moze kupil cos innego?
    Co do dzialalnosci swieta prawda ZUS , ale co zrobilismy w tej
    kwestii , aby wymoc na roznych partiach, organizacjach , aby cos z
    tym zrobic ?
    Poza tym nie zgodze sie , ze dzisiaj wszyscy pracodawcy tak robia bo
    ich zmusza rynek. Otoz nie , zapewniam Was, ze Oni dzialaja na rynku
    tylko ze wzgledu na tych nieuczciwych nie moga Was po prostu
    zatrudnic bo musza ograniczac koszty . Robia to dla swoich juz
    zatrudnionych pracownikow , aby ich szanowac i samego siebie. I
    wlasnie dlatego nalezy zaczac od powrotu do normalnego rynku.
    Pracuje dla pracodawcy , on placi mi umowiona pensje a ja jesli
    rozmawiam przez telefon robie to sporadycznie i za to place .
    Inaczej wszyscy oszukuja siebie . W koncu wszyscy zle skonczymy .

    Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bj7lb6$rfb$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > (...ciach..)
    >
    > > Z drugiej strony warto poruszyc szacunek dla klienta.
    >
    > (...ciach..)
    >
    > > Drobiazgi tworza wizerunek firmy i szacunek do pracodawcy i do
    siebie
    > > wyrazamy poprzez szanowanie firmy. Mam tu tez na mysli sprzet
    firmowy.
    > > bardzo popularne jest katowanie firmowych samochodów.
    >
    > Dobrze, że ktoś poruszył ten temat bo niestety jest o czym pisać.
    > Dla ilustracji trzy konkretne przykłady:
    >
    > 1. Ponad pól roku temu w składzie budowlanym dwaj młodzi pracownicy
    > urządzili sobie ze mnie podśmiechujki bo chciałem kupić "Flizy" a
    nie
    > "kafle" (w małopolsce słowo "flizy" jest powszechnie używne a skład,
    o któym
    > piszę leży w dawnym krakowskim), o "luxferach" powiedziałem
    "szklane
    > pustaki" , zaś nie znając fachowej nazwy "nypli" przywiozłem jeden
    stary i
    > poprosiłem o "7 takich samych złączek". W rezultacie zakupy
    zrobiłem pare
    > kilometrów dalej gdzie nikt nie miał kłopotów ze zrozumieniem o co
    mi
    > chodzi - "dowcipnisie" zmiejszyli obrót swojego pracodawcy o ok
    6,5K.
    >
    > 2. Przed kilku dniami na liście pl.listsrv.chomor-l. podano link do
    skanu z
    > "zabawnym" faksem klienta wysłanym do banku - z zachowanym
    nazwiska, adresu
    > i nr faksu nadawcy. Parę lat temu po sieci krążyłl list niegramotnej
    > klientki "era gsm" - również z pełnym nazwiskiem i adresem.
    > Nie wiem jak inni, ale ja nie powierzyłbym swoich pieniędzy bankowi,
    czy
    > zlecił usług firmie w którym pracują tacy dowcipnisie - bo mam
    podstawy
    > sądzić, że i w innych dziedzinach firmy te tolerują olewanie
    podstawowych
    > zasad etyki . Nie wspominając już o tym, że nadawcy mogą zaskarżyć
    firmy o
    > złamanie ustawy o ochronie danych osobowych, zarządać odszkodowań
    czy
    > rozdmuchać sprawę w mediach - na pewno nie odbije sie to korzystnie
    na
    > wizerunku i wynikach finansowych firm.
    >
    > 3. Znajomy chwalił sie na imprezie, że dorobił sobie klucz do
    sekretariatu i
    > jak nikogo nie ma dzwoni do dziewczyny w Niemczech tak że nie
    obciąża to
    > jego limitu. Jak powiedziałem, że to przecież kradzież niezmieszany
    > stwierdził, że "okrada złodzieja", który płaci pracownikom jak
    ostatni
    > sknera..
    >
    > Fajnie jest narzekać na wrednych pracodawców, ale trzeba też
    przyznać, że i
    > pracownicy stosują chamskie pogrywki.....
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    >
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1