PracaGrupypl.praca.dyskusjepodsumowanie poszukiwan › Re: podsumowanie poszukiwan
  • Data: 2005-02-19 16:54:00
    Temat: Re: podsumowanie poszukiwan
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Sander" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:42176615.625B85E6@o2.pl...

    > W Polsce wiekszosc niestety. Mi sie zdarzyl 1 co nie chcial.
    >
    > Robert

    Bardzo by to bylo ulatwione, gdyby byl standardowy formularz zamiast LM do
    wypelnienia :D np.:

    dlaczego chcesz pracowac w naszej firmie?
    [] bo jestem bezrobotny i szukam jakiejkolwiek pracy, zeby miec za co zyc
    [] chce zmienic prace bo w obecnej za malo mi placa, jest zla atmosfera,
    musze sie przeprowadzic, inne ...........(niepotrzebne skreslic)
    [] bo znam ludzi od was i wiem, ze jest fajny zespol
    [] bo bedziecie dobrym punktem do wpisania potem w CV
    [] bo mi imponuja klienci dla ktorych pracujecie i chce ich poznac osobiscie
    [] podoba mi sie wasza pozaplacowa lista benefitow
    [] spodziewam sie szkolen i mozliwosci nauczenia sie roznych rzeczy
    [] wasza firma jest tuz obok mojego domu
    [] jestem tak idealnie dopasowany do waszych wymagan, ze nie mialem serca
    sie nie zglosic
    [] bo potrzebujecie kogos takiego jak ja
    [] bo chce dolaczyc do jakiejs grupy, ktora ma na celu opanowanie swiata, a
    wy wydajecie sie miec dobre szanse
    [] chce moc szpanowac wsrod ludzi tym, ze u was pracuje
    [] lubie robic to, co chcecie od pracownika na tym stanowisku
    [] nie wiem, po prostu wysylam swoje aplikacje w odpowiedzi na jakiekolwiek
    ogloszenia

    oczywiscie mozna zrobic jeszcze kilka pytan z podobnie dluga lista
    odpowiedzi na nie, ale nie chce mi sie tyle pisac :)

    I.