PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-14 13:04:23
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Jeśli sam, to nie ma problema.
    > Możesz się nawet sam leczyć, uczyć i naprawiać samochód.

    pewnie że mogę i tak robię, co niby złego widzisz w tym że sam naprawiam
    własny samochód?
    bo napewno robię to lepiej i taniej niż ktoż inny by mi to zrobił!:O)

    > Zależy jaką rachunkowość.
    > Nie wszyscy mają trzy faktury miesięcznie na krzyż i KRiP.

    3 faktury czy 300 faktów jaka różnica?:O)
    co za problem wrzucić je do księgowości? siadasz przed kompemi maksymalnie
    godzinka klepania, chyba że dla ciebie to też problem i musiał byś zatrudnić
    wyspecyjalizowaną sekretarkę na 1/2 etatuz certyfikatem maszynopisania?:O)

    > A o szerszą wiedzę jakoś Cię nie podejrzewam.
    > Zwłaszcza, że sam KP jest dla Ciebie dość trudny do zrozumienia.

    dla mnie jest prosty, ja nie widzę potrzeby wynajmowania prawnikuf
    certyfikowanych w KP i płacenia za ekspertyzy w tej sprawie, czytać umiem i
    głowa też jest na włąściwym miejscu:O)