PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-15 12:47:09
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > Tobie to pewnie nie. Będziesz miał świetne samopoczucie.
    > Ale w rzetelność Twoich ksiąg to ja będę wątpił.

    ty to sobie możesz:O) ważne że US w moją zetelnosć nie wątpi:O)
    poza tym nawet jak bym był nieżetelny to sam odpowiadam za swoją
    nierzetelność i nie widzę sensu odpowiadania za cudzą nieżetelnosć (nieważne
    czy ten ktoś ma certyfikaty czy nie, dopuki sam za swoją nierzetelnosć nie
    będzie odpowiadał!:O)