PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-14 21:18:24
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "grom@x" napisał:
    > w sumie sprawa prosta - kontrahent (czyli nazwa/numer klienta), towar i
    > ilość, podsumowanie, szybkie sprawdzenie... o ile pamietam to z 20 osób
    > które siedziały na sali wyniki były na poziomie od dwudziestu paru do
    > prawie 40 na godzinę.

    najwyraźniej nie masz wprawy w klepaniu, albo organizacja twojego klepania
    była kiepska, ja klepie szybciej niż mówię:O)
    ale nie będę się kłucił, więc jak te 300 faktur zajmnie mi 3 godziny to
    chyba nie umre?:O)

    a jeśli już mówimy o masówkach to nawet nie trzeba tego klepać, piszesz
    sobie jakiś prosty programik/makro do wrzucania danych ze skanu do tabelek i
    obliczanie wszystkiego, więc tylko pstrykasz faaktrukę aparatem, wpuszczasz
    do kompa i tylko sprawdzasz poprawność i ewentualnie dokonujesz drobnych
    korekt:O)