PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-15 15:46:56
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w wiadomości
    news:h15ha1$ea3

    > po pierwsze to nie porównujmy księkowosci do medycyny, matematyki, czy
    > filozofi:O)

    Rozumiesz co to jest analogia? Chyba nie bardzo.
    Porównujesz prowadzenie KPiR do pełnej księgowości, a to mniej więcej jak
    porównanie samoleczenia ziółkami do medycyny albo majsterkowania przy
    biureczku do budowy wiaduktu kolejowego.

    > powiedz mi co daje klientowi ten certyfikat, skoro taki księgowy, czy
    > lekarz majacy te certyfikaty i tak zadnej odpowiedzialności z tego tytułu
    > nie ponosi?:O)

    A kto powiedział, że nie ponosi? Sam takie idiotyzmy wymyślasz?

    E.